Моє життєве
кредо :
«Перш ніж йти до учнів, я повинна
зігріти власне серце, з холодним серцем до учнів йти не слід»
Я впевнено крокую з девізом:
«Єдина краса яку я знаю – це здоров’я».
Я хоч і працюю в ліцеї багато років, але як я перейшла на
посаду майстра виробничого навчання, я
зрозуміла скільки складнощів на мене чекають. В моїй групі 27 учнів. Багато
учнів проживає в сільській місцевості, тому існує прив’язка до транспорту. П’ять
учнів з багатодітних сімей, два учня – з малозабезпечених сімей. Рівень
навчальних досягнень низький. Вихованість бажає бути кращою. Важко ідуть на
зв’язок, не вміють висловлювати свою думку, відсутні відповідальність та
особиста організованість.
Тому виховну проблему я обрала:
«Мотивація учнів до формування здорового способу життя – запорука збереження здоров’я майбутнього кваліфікованого робітника – електрика»
А для
реалізації виховної проблеми я поставила мету:
«Розробити засоби формування
здорового способу життя електромонтерів шляхом застосування інтерактивних,
педагогічних технологій і науково обгрунтувати вплив цих засобів на фізичну
підготовленість, функціональний стан та спосіб життя електромонтерів».
Учні – це майбутня еліта суспільства, його розумовий
потенціал. Учні – це також майбутні творці матеріальних і духовних придбань
країни, а в теперішній час – це лице нації, її краса, енергія, активність, творчість.
Крім того, учні – це майбутні батьки й матері дітей, і тому вони несуть
потенціал здоров’я майбутніх поколінь. І тому збереження й поліпшення здоров’я
студентської молоді є найважливішим завданням сучасності.
Але в теперішній час здоров’я учнів перетворилося в
справжню проблему, що пов’язано з рядом зовнішніх і внутрішніх факторів –
погіршенням екологічного середовища, збільшенням різних залежностей, таких, як
паління, вживання алкоголю, наркоманія, ігроманія, ІНТЕРНЕТ – залежності,
підвищенням розумових та психічних навантажень, зменшення фізичної активності,
появою нових інфекційних захворювань, таких, як СПІД, зменшенням вольового
контролю поведінки.
Вирішення цих проблем пов’язане, в першу чергу, із
підвищенням свідомого відношення учнів до свого здоров’я. І велика роль в цій
справі належить саме інформаційним та здоров’я зберігаючим технологіям, які
комплексно впливають на різні сторони сприйняття і сприяють швидкому формуванню
поглядів способу мислення і навіть потреб.
Саме тому створення відеофільмів, сайтів, відео кліпів із
застосуванням інтерактивних технологій, які висвітлюють негативні фактори
здоров’я та формують потребу здорового способу життя, є важливим завданням
сучасності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий