Моя концепція

Моє життєве кредо :
«Перш ніж йти до учнів, я повинна  зігріти  власне серце,  з холодним серцем до учнів йти не слід»
Я впевнено крокую з девізом:
«Єдина краса яку я знаю – це здоров’я».
Я хоч і працюю в ліцеї багато років, але як я перейшла на посаду майстра виробничого навчання, я зрозуміла скільки складнощів на мене чекають. В моїй групі 27 учнів. Багато учнів проживає в сільській місцевості, тому існує прив’язка до транспорту. П’ять учнів з багатодітних сімей, два учня – з малозабезпечених сімей. Рівень навчальних досягнень низький. Вихованість бажає бути кращою. Важко ідуть на зв’язок, не вміють висловлювати свою думку, відсутні відповідальність та особиста організованість.
Тому виховну проблему я обрала:

«Мотивація учнів до формування здорового способу життя – запорука збереження здоров’я майбутнього кваліфікованого робітника – електрика»

А для реалізації виховної проблеми я поставила мету:
«Розробити засоби формування здорового способу життя електромонтерів шляхом застосування інтерактивних, педагогічних технологій і науково обгрунтувати вплив цих засобів на фізичну підготовленість, функціональний стан та спосіб життя електромонтерів».
Учні – це майбутня еліта суспільства, його розумовий потенціал. Учні – це також майбутні творці матеріальних і духовних придбань країни, а в теперішній час – це лице нації, її краса, енергія, активність, творчість. Крім того, учні – це майбутні батьки й матері дітей, і тому вони несуть потенціал здоров’я майбутніх поколінь. І тому збереження й поліпшення здоров’я студентської молоді є найважливішим завданням сучасності.
Але в теперішній час здоров’я учнів перетворилося в справжню проблему, що пов’язано з рядом зовнішніх і внутрішніх факторів – погіршенням екологічного середовища, збільшенням різних залежностей, таких, як паління, вживання алкоголю, наркоманія, ігроманія, ІНТЕРНЕТ – залежності, підвищенням розумових та психічних навантажень, зменшення фізичної активності, появою нових інфекційних захворювань, таких, як СПІД, зменшенням вольового контролю поведінки.
Вирішення цих проблем пов’язане, в першу чергу, із підвищенням свідомого відношення учнів до свого здоров’я. І велика роль в цій справі належить саме інформаційним та здоров’я зберігаючим технологіям, які комплексно впливають на різні сторони сприйняття і сприяють швидкому формуванню поглядів способу мислення і навіть потреб.

Саме тому створення відеофільмів, сайтів, відео кліпів із застосуванням інтерактивних технологій, які висвітлюють негативні фактори здоров’я та формують потребу здорового способу життя, є важливим завданням сучасності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий